Corul bocitorilor reformatori anunta ca s-a deschis sezonul RIPP

Posted: December 2, 2010 in Uncategorized

Te supără familia?
Te zdruncină gropile din oraș?
Ți-e frică pentru integritatea ta corporală când circuli pe stradă?
Te strâng pantofii?
Și toate astea pentru ca trăiești în București, nu-i aşa?

Ei bine, şi eu sunt nemulţumit, nu doar de oraş ci şi de multe altele. Ieri, de exemplu, m-am certat aiurea cu un prieten, azi când să traversez regulamentar un şofer trece pe roşu şi mă înjură … mâine am programare la dentist!

Pot să mă plâng non-stop sau aş putea să încerc să râd de toate astea … împreună cu tine!  SAU AMBELE!
Fiindcă simt că şi ţie ţi se întâmplă chestii asemănătoare.
Află că s-a deschis nu doar sezonul colindelor ci şi sezonul RIPP – Remodelării Interioare prin Plângeri Participative.

Hai să cântâm împreună despre ce ni se întâmplă in Corul Bocitorilor Reformatori!

Nu ştii să cânţi? Nu e nicio problemă! Nu strambam din nas daca iei o nota falsa!

Nu vrei să cânţi? Biiiineeeeee, atunci trimite-mi un mail la tff@teatrulfarafrontiere.ro sau un SMS la 0727.866.673 şi spune-mi ce te nemulţumeşte!

Vom cânta NOI şi despre problemele tale!

Comments
  1. Valentina Bran says:

    Da, traim intr/un spatiu al bocitorillor. Dar nu orice bocitori, ci unii reformatori. Si vom reusi pentru ca plecam pe interior si participare. Extraordinara abordare!

  2. Emilia Iorgandopol says:

    bocitorii, handralaii, guralivii, palavragiii, mitocanii…sunt dintr-o familie cu noi si trebuie sa-i caram cu noi pentru ca altfel se pun ei de-a curmezisul…dar pentru ca nu vrem sa-i caram oricum devenim reformatori…

  3. Corul BE-RE says:

    Ma enerveaza Google care s-a si gasit sa puna anunturi – care bineinteles ca nu se potrivesc deloc cu tematica blogului!!!
    Cat despre comentariile de mai sus… Fetelor, voi va plangeti de noi :)))????

    Extraordinara abordare, as zice :)))))) dar nu e prea devreme? Nici n-ati vazut ca si cum putem canta. Mai asteptati putin pana la primele single-uri :))

  4. Anonim says:

    Agresivitatea permanentă, în trafic, instituţii, mitocănia bărbaţilor la volan ca şi urâţenia şi lipsa de femintiate a femeilor la volan, faptul că trebuie să fii foarte atent că toată lumea te fură, vine instalatorul, vede că ai cărţi în casă şi îţi cere mai mulţi bani că tu nu te pricepi.
    Nebunia românului că e atotştiutor, adică se descurcă la toate dar e incapabil, fiind vecinul tău, să te salute.

  5. Anonim says:

    As vrea sa am o soacra mai culta
    Si un barbat cu mai putina burta

    Sa n-aud vecinii cum se cearta
    Si isi bat copiii, cand se imbata

  6. daniela says:

    am intrat asa… ca sa gust! si mi-am adus aminte, dureros, ca nu mai vreau sa imi rup masina in fiecare groapa din asfalt. cum dupa ploaia de sambata gropile sunt de fapt niste cratere in devenire, bucurati-va soferi de mersul pe jos! and keep your money!
    seara buna la toti,
    eu

  7. ca bine zici … nu vreau sa-mi iau cauciucuri de iarna!!!

  8. Am aprobat mesajul Sanzianei de N ori:

    Ea zice asa:

    Prefer sa iau autobuzul, desi am masina in fata blocului. Stiu ca o sa pierd locul de parcare si s-ar putea sa trebuiasca s-o parchez in alt cartier.
    Unde se grabeste toata lumea?
    De ce la noi hainele sunt mai scumpe?
    De ce, daca suntem 4 milioane de oameni in orasul asta, vad intotdeauna aceleasi fete?
    De ce ar trebui sa pari fericit si recunoscator atunci cand cineva iti ofera sa muncesti fara sa te plateasca?
    Cand ma duc sa cumpar ceva, trebiue sa-i spun vanzatoarei “Va rog, NU VA SUPARATI!”. De ce sa se supere pe mine?

  9. In concluzie, ma enerveaza si noua interfata de la WordPress – ca nu functioneaza bine si ca nu accepta decat teme implicite … si inca vreo cateva chestii, dar poate ca-mi scapa mie ceva! Sigur, ca nici asta nu-mi place :)))!!!

  10. Razvan says:

    Ma enerveaza toti politicienii ca dau din gura si de 20 de ani nu am vazut nimic!

    Oamenii ursuzi si neprietenosi!

    Pretul la motorina!! Cum de e mai scump la noi decat in austria?? Omv-ul e mai “ieftin” acolo??

    Romanii care inca mai arunca gunoi pe jos din masini (si nu numai)!

    Hotelurile din Ro ca sunt mai scumpe decat afara!

    Ma enerveaza ca trebuie sa echilibrez rotile de fiecare data cand schimb cauciucurile! Si asta costa in plus!

    Cei care au senzatia ca detin din spatiul public niste metri patrati si iti ridica stergatoarele ca “ai parcat pe locul lor”!

    Si ma enerveaza ca Romania nu e Austria (nici macar Ungaria). Si romanul nu e neamt!

Leave a comment